Padel clinic (beginners)

LTC Uden
4-2-2023 10:00 - 4-2-2023 11:00
An van den Broek, Jim van der Veen, Boudewijn Wassenberg

Heb je nog nooit of slechts enkele keren padel gespeeld? Dan is dit het event voor jou! Onder begeleiding van één van onze trainers ga je samen met andere startende padellers de spelregels leren en de basistechnieken ontdekken.

Als je straks jouw plek hebt gereserveerd, ben je van harte welkom op de afgesproken dag en tijdstip. Allereerst ontmoet je je trainer bij de padelbaan en krijg je van ons een racket te leen.

Op de padelbaan geeft jouw trainer uitleg over het spel, de spelregels en vervolgens leer je door verschillende oefeningen spelenderwijs het spel kennen.

Na ongeveer 45-50 minuten ga je wedstrijden tegen elkaar spelen en geeft de trainer nog wat tactische tips mee. Na het event ben je klaar om padel op de juiste manier volgens de spelregels te spelen! Ben je er klaar voor? Kies hieronder een datum en meld je kosteloos aan!

Niet leden kunnen zich aanmelden door een mail te sturen naar [email protected] met je naam en het mailadres van de deelnemers.