KNLTB voorjaarscompetitie tennis 2024

KNLTB Voorjaarscompetitie

De KNLTB Voorjaarscompetitie is een externe competitie waarbij er wedstrijden worden gespeeld tussen teams van diverse clubs uit de regio. De wedstrijddagen in april, mei en juni zijn zowel thuis als uit. Een paar weken voordat de competitie begint maakt de KNLTB de indelingen bekend, welke club wanneer tegen wie moet spelen.

Om de tennisdrukte op vrijdagavond te reguleren wordt er op vrijdagavond 'om de week' wordt gespeeld.

Voor deelname wordt een competitiebijdrage per team gefactureerd waarvoor je bij elke thuiswedstrijddag 2 blikken ballen krijgt. Daarnaast wordt van de competitiebijdrage een deel afgedragen aan de KNLTB.

Voor eventuele vragen kun je terecht bij Monique Brockhus - 0641311767, of via [email protected].

Voorwaarden deelname KNLTB tennis vorjaarscompetitie

1. De bijdrage voor de vrijdagavondcompetitie bedraagt € 65,- per team, voor de overige tenniscompetities is dit € 95,- euro en wordt via de teamcaptain geïncasseerd.
  2. De Technische Commissie behoudt zich het recht voor om teams te wijzigen.
  3. De competitie duurt 5 t/m 7 weken. Bij inschrijving accepteren alle teamleden de consequentie dat er ook in eventuele vakantieweken moet worden gespeeld.
  4. Als u in gesponsorde kleding speelt moet u dit aangeven op het inschrijfformulier. Voor vragen hierover kunt u contact opnemen via [email protected].
  5. Boetes die door het team zijn veroorzaakt, worden door het team zelf betaald.
  6. Alle deelnemers behoren zich te houden aan de regels van het meest recente KNLTB tenniscompetitiereglement.
  7. Bij inschrijving worden bovenstaande voorwaarden geaccepteerd.

Speeldata

Competitieaanbod