Trainingen en lessen seniorleden

Om uw tennis- of padelspel te verbeteren en uw spelplezier te vergroten kunt u bij LTC Uden les nemen of deelnemen aan een cyclus van 34 weken tennistraining voor selectiespelers, 15 weken tennistraining voor recreatieve spelers of 8 weken padeltraining. Heeft u nog geen enkele ervaring met het tennis of padel, dan bestaat ook de mogelijkheid u de kennis en vaardigheid hiervoor aan te leren. Onder leiding van tennistrainer Mark Voorn staan getalenteerde en gekwalificeerde trainers tot uw dienst.

Recreatief tennis

In 15 tennislessen van 1 uur per week worden de fijne kneepjes van het tennisspel aangeleerd. Voor deelname aan deze lessen en trainingen is het lidmaatschap van LTC Uden verplicht gesteld. Bent u nog geen lid van LTC Uden dan kunt u zich inschrijven door invulling van het formulier aanvragen lidmaatschap welke u vervolgens online doorstuurt naar LTC Uden. De vraag naar deze lessen is groot en er kan een wachtlijst ontstaan.

Let op!! Indien u het lidmaatschap niet eerder wenst in te laten gaan dan bij aanvang van de lessen dan moet u toch gelijk met de inschrijving voor lessen ook het formulier Inschrijving lidmaatschap invullen. Hierop kunt u dan aangeven dat het lidmaatschap gelijk of niet eerder dan bij ingang van de lessen moet ingaan.

Selectie tennis

Voor de meer geoefende spelers bieden wij selectietrainingen (1- , 2- of 3 x per week) aan van 1,5 uur per training gedurende 34 weken. Vanaf één keer per week selectietraining betaalt LTC Uden mee in de kosten van deze selectietraining. (clubbijdrage pakket 2 = 173,-, clubbijdrage pakket 3 = 260,-). Na aanmelding van pakket 3 vindt er overleg plaats tussen de technische commissie en de trainingsdeelnemer of dit past in het selectiebeleidsplan van LTC Uden.

Senioren trainingspakketten LTC Uden
Pakket Recreatief 1 Selectie 1 Selectie 2 Selectie 3
Duur les 60 minuten 90 minuten 90 minuten 90 minuten
Aantal keer trainen per week 1 keer 1 keer 2 keer 3 keer
Aantal weken 15 weken 34 weken 34 weken 34 weken

Deelname voorjaarscompetitie     x x
Deelname clubkampioenschappen     x x
Deelname open toernooi     x x

Kosten totaal. termijnbetaling mogelijk   € 451,50 € 727,30 € 1.065,90
Kosten per half jaar € 132,75
Kosten per maand € 22,15 € 37,65 € 60,60 € 88,85

Gegevens deelnemer
Het lidmaatschap is verplicht gesteld voor deelname aan deze trainingen. Desgewenst kunt u op de online inschrijving voor het lidmaatschap vermelden dat lidmaatschap moet ingaan bij aanvang van de trainingen.
De kosten voor deelname aan tennistrainingen gedurende 34 weken in het seizoen 2023/2024 bedragen: pakket Selectie € 451,50 bij 1 keer per week; € 727,30 bij 2 keer per week; € 1065,90 bij 3 keer per week, en pakket Recreatief € 132,75 bij 1 uur per week.