Trainingen en lessen seniorleden - 2024/25

Om uw tennis- of padelspel te verbeteren en uw spelplezier te vergroten kunt u bij LTC Uden les nemen of deelnemen aan een cyclus van 34 weken tennistraining voor selectiespelers, 15 weken tennistraining voor recreatieve spelers of 8 weken padeltraining. Heeft u nog geen enkele ervaring met het tennis of padel, dan bestaat ook de mogelijkheid u de kennis en vaardigheid hiervoor aan te leren. Onder leiding van tennistrainer Mark Voorn staan getalenteerde en gekwalificeerde trainers tot uw dienst.

Recreatief tennis

In 15 tennislessen van 1 uur per week worden de fijne kneepjes van het tennisspel aangeleerd. Voor deelname aan deze lessen en trainingen is het lidmaatschap van LTC Uden verplicht gesteld. Bent u nog geen lid van LTC Uden dan kunt u zich inschrijven door invulling van het formulier aanvragen lidmaatschap welke u vervolgens online doorstuurt naar LTC Uden. De vraag naar deze lessen is groot en er kan een wachtlijst ontstaan.

Let op!! Indien u het lidmaatschap niet eerder wenst in te laten gaan dan bij aanvang van de lessen dan moet u toch gelijk met de inschrijving voor lessen ook het formulier Inschrijving lidmaatschap invullen. Hierop kunt u dan aangeven dat het lidmaatschap gelijk of niet eerder dan bij ingang van de lessen moet ingaan.

Selectie tennis

Voor de meer geoefende spelers bieden wij niveautraining (1 x per week) of selectietrainingen (2- of 3 x per week) aan van 1,5 uur per training gedurende 34 weken. Bij niveautraining train je elke week 1,5 uur intensief zonder dat je de verplichtingen hebt van de selectie. Vanaf twee keer 1,5 uur training per week betaalt LTC Uden mee in de kosten van de selectietraining. (clubbijdrage selectie = 188,-. BIJ aanmelding voor de selectietraining (3 x per week) vindt er overleg plaats tussen de technische commissie en de trainingsdeelnemer of dit past in het selectiebeleidsplan van LTC Uden.

Senioren trainingspakketten LTC Uden
Pakket Recreatief Niveautraining Selectie

Selectie (op aanvraag)

Duur les 60 minuten 90 minuten 90 minuten 90 minuten
Aantal keer trainen per week 1 keer 1 keer 2 keer 3 keer
Aantal weken 15 weken 34 weken 34 weken 34 weken

Deelname voorjaarscompetitie     x x
Deelname clubkampioenschappen     x x
Deelname open toernooi     x x

Kosten totaal. termijnbetaling mogelijk   € 470,- € 751,- Op aanvraag
Kosten per 15 weken € 138,-
Kosten per termijn (4 x)   € 118,-  € 188,-

Gegevens deelnemer
Het lidmaatschap is verplicht gesteld voor deelname aan deze trainingen. Desgewenst kunt u op de online inschrijving voor het lidmaatschap vermelden dat lidmaatschap moet ingaan bij aanvang van de trainingen.
Kosten tennistrainingen senioren 2024/25: Recreatief (15 weken 1 uur) € 138,- ; Niveautraining (34 weken 1,5 uur per week) € 470,- ; Selectietraining (34 weken 2 x 1,5 uur per week) € 751,- ; Selectietraining (34 weken 3 x 1,5 uur per week) op aanvraag.