Sponsorcommissie

LTC Uden, met een gemiddeld ledenaantal ruim boven de 1.000, inclusief 150 jeugdleden, is een van de grootste tennis & padel vereniging in Uden. Bijna alle leden zijn actief, waardoor onze club de grootste sportclub in Uden is wat betreft actieve leden. Binnen LTC Uden wordt zowel recreatief als prestatief tennis of padel beoefend, met professionele trainingen en mogelijkheden voor clinics en andere activiteiten verzorgd door Tennisorganisatie Mark Voorn.

We zijn een bloeiende vereniging met drie interne competities gedurende het jaar, op de woensdagavond (padel), donderdagavond (tennis) en zondagochtend (tennis). Daarnaast organiseren we negen toernooien, waaronder enkele eendagstoernooien en een jeugdtoernooi. Op dinsdagavond (tennis) hebben we een inloopavond waar iedereen welkom is. Ons gezellige paviljoen is elke dag geopend en biedt volop gelegenheid tot netwerken of gewoon gezellig bijpraten. Jaarlijks in juni organiseren we een Ondernemerstoernooi gevolgd door een barbecue, waarvoor sponsoren van onze club of leden van onze ondernemerssociëteit automatisch worden uitgenodigd.

Wij beschouwen sportsponsoring als een unieke communicatiemogelijkheid die direct of indirect voortvloeit uit de activiteiten van de tennisclub.

We hebben verschillende opties beschikbaar voor sponsoring, waaronder co-sponsoring, baansponsoring voor een periode van drie jaar, sponsoring van toernooien, sponsoring van teams, streaming op het LED-scherm zowel binnen als buiten voor periodes van drie maanden, zes maanden of een jaar en als ondernemer is het voordelig om lid te worden van onze ondernemerssociëteit. meer informatie hierover klik hier

Als u meer informatie wenst over een specifieke vorm van sponsoring of als u gewoon een vrijblijvend gesprek wilt over de mogelijkheden, kunt u contact opnemen met:

Toon Muller (06 53 199 686)
Harrie Bergmann (06 53 629 755)