Essential King of the Court

Er wordt anderhalf uur gestreden om een plek op baan 1 te bemachtigen. Om het kwartier wordt er gewisseld, sta je op dat moment op voorsprong dan schuif je een baan omhoog. Als je een wedstrijd verliest, ga je een baan omlaag. Maar niet getreurd, er worden in totaal vijf potjes gespeeld van een kwartier. Er is dus nog genoeg tijd om je als team te herpakken. Het team, welke op het einde van de 5e wedstrijd winnaar is op baan 1, is King of the Court.

We spelen King of the Court americano waarbij je je als individu opgeeft en elke keer met een andere speler een duo vormt.

Na afloop is er dan voor de spelers een kopje soep met een broodje.

King of the court dagen zijn:

Bas Horck van Essential schoenen heeft zich per februari 2023 verbonden aan het padel evenement: King of the Court.

De prijzen na iedere speeldag worden door hem beschikbaar gesteld. Als superprijs mag de persoon die aan het eind van het jaar de absolute King of the Court is, bij Essential schoenen een paar uitzoeken!

Per speeldag worden punten toegekend aan de deelnemers volgens onderstaand schema:

Wie eindigt op:

Baan 1: 10 punten

Baan 2: 6 punten

Baan 3: 4 punten

Baan 4: 2 punten

De winnaars van de laatste wedstrijd per speeldag ontvangen een bonuspunt.

We starten op:

Bas, is al jarenlang lid van LTC en zelf ook regelmatig op de tennis- en padelbanen te vinden. In zijn zaak, aan de Promenade 44 in Uden, verkoopt hij gerenommeerde merken zoals Magnani, Floris, Van Bommel, Santoni, Crocket & Jones, Greve en Harris. Check de site www.essentialschoenen.nl  of beter nog de winkel en laat je verrassen door goed advies en ga met een paar gave schoenen naar huis!

Geef je dus snel op voor dit superleuke, laagdrempelige padelevent via de clubagenda of KNLTB app.

heb je vragen mailen kan naar [email protected]

- Open de clubapp
- Klik onderin op de knop 'club'