Helpende handjes

Helpende handen gezocht!

LTC Uden heeft inmiddels meer dan 1000 leden. We hebben een prachtig onderhouden tennis- & padelpark met 12 tennisbanen en 4 padelbanen, wat we hopelijk snel kunnen uitbreiden met meer padelbanen.

Onze mooie club draait op vrijwilligers en die zijn op dit moment schaars. Iedereen is druk en heeft behoefte aan vrije tijd om te sporten maar hoe kun je LTC Uden hierbij helpen.

Vaak hebben we voor een korte periode “handjes” nodig voor bijvoorbeeld terrasstoelen/parasols plaatsen en verwijderen, een uurtje schoffelen, versieren bij evenementen, alle glaswerk een keer extra spoelen, extra handjes bij activiteiten/toernooien, kleine werkzaamheden rondom het paviljoen etc etc.

Ondertusssen hebben we een whatsapp groep aangemaakt met “helpende handjes”.
Bij voorkomende werkzaamheden vragen we dan wie er voor een korte periode even mee kan helpen. Dit gaat niet over dagen werk, maar gezamenlijk met een paar mensen wat werkzaamheden uitvoeren, waarna we samen onder het genot van een drankje ook even kunnen genieten.

Wil je iets “extra’s” doen voor je club geef je dan op via [email protected] onder vermelding van je naam en telefoonnummer. Je wordt dan deelnemer van de whatsapp groep “helpende handjes”.
Als er behoefte is vragen we vrijblijvend in de groep wie er even kan helpen. Dit zou overdag, in de avond of in het weekend kunnen zijn. Uiteraard proberen we dit zover mogelijk vooruit te plannen. Kun je is dat hartstikke fijn, kun je op dat moment niet ook geen probleem. Hoe meer handjes hoe minder werk.