Lidmaatschap

Wilt u lid worden van LTC Uden?

Wat kunnen wij u bieden?

• Twaalf verlichte kunstgras tennisbanen en 4 padelbanen, waarop u het hele jaar kunt tennissen.
  • Een gezellig paviljoen dat alle dagen geopend is met service door eigen leden volgens het "voor en door de leden"-principe. Dit schept een band met de club, vergemakkelijkt de contacten en helpt de contributie laag houden.
  • Uitstekende clubtrainers. Trainers met de beste referenties die er op tennisgebied zijn, zowel op recreatief als prestatief gebied.
  • Diverse open KNLTB-toernooien
  • Diverse recreatieve eendagstoernooien: zoals bijv. Nieuwjaarstoernooi, Kip zonder Koptoernooi, Bratwursttoernooi.
  • Diverse doorlopende recreatieve toernooien: Quintes heren/dames intercompetitie op donderdagavond, Brabant Accountants teamtennis op zondagochtend.
  • Op dinsdagavond de wekelijkse "clubavond" met recreatief dubbeltennis. De tennisavond waarbij u niet zelf voor een partner hoeft te zorgen.
  • De jaarlijkse clubkampioenschappen in diverse categorieën.
  • Een op elk laatste donderdag van de maand verschijnende nieuwsbrief met daarin allerlei belangrijke zaken voor de leden en de laatste nieuwtjes.

Contributies

Contributies        2024
Soort lidmaatschap:
Senior 167,00
Student* 123,00
Junior (leeftijd 13 t/m 17*)                             123,00
Midi (leeftijd 9 t/m 12*)   98,00
Mini (leeftijd 5 t/m 8*)   74,00
Maximum per gezin 585,00
Minimum jaarcontributie   30,00
Inschrijfgeld   20,00
Minimum donatie   30,00

*) peildatum 1 januari van enig jaar

Bardiensten:
Afkoop bardiensten (3 dagdelen)                      100,00
Toeslag no show bardiensten, per dagdeel  40,00

Studentenlidmaatschap*:

Als u denkt in aanmerking te komen voor een studentenlidmaatschap, lever dan een kopie van een geldige toekenning studiefinanciering of kopie inschrijving bij onderwijsinstelling in. Lees hier de nadere voorwaarden voor een studentenlidmaatschap.

Contributie:

Na ontvangst van uw inschrijfformulier gaat uw aanmelding naar de financiële administratie. Deze stuurt u vervolgens een rekening met de exacte bedragen zoals die voor u van toepassing zijn. Van de ledenadministratie ontvangt u desgewenst een (tijdelijke) ledenpas. Vanaf dat moment kunt u met inachtneming van de parkregels gebruik gaan maken van de banen.

Een lidmaatschap impliceert rechten, maar ook enige verplichtingen, omschreven in ons Huishoudelijk Reglement.

Eén van de verplichtingen als lid (18-72 jaar) is dat u jaarlijks drie bardiensten vervult. U kunt deze verplichting tot bardienst afkopen tegen een jaarlijks door het bestuur vastgesteld bedrag van € 100.-

Inschrijven kan hier

Is jouw bondsnummer bekend? Vergeet dan niet dit ook in te vullen!