Reünie 50 jaar LTC Uden

LTC Uden
18-6-2023 13:30 - 18-6-2023 17:30

Op zondag 18 juni vindt de LTC Uden Reünie plaats als onderdeel van de 50-jarig jubileum feestweek.

De dag begint met een speciale ceremonie om onze jubilarissen te huldigen. Dit zijn leden die al meer dan 25 jaar lid zijn van de club en een belangrijke rol hebben gespeeld in de geschiedenis en ontwikkeling van LTC Uden. Een mooi moment om stil te staan bij hun inzet en betrokkenheid van onze vereniging.

Het belooft een bijzondere dag te worden want de reünie staat in het teken van het weerzien van oud-leden, huidige leden en het ophalen van herinneringen. Er is volop gelegenheid om bij te praten en verhalen uit te wisselen over de hoogtepunten en uitdagingen van de club door de jaren heen, maar ook over de toekomst van onze vereniging. Daarnaast zijn bevriende tennisverenigingen als Park Hoeven, T.C. Volkel, T.P.V. Set '77, T.V. De Witte Schare en T.V. Reek en sportclubs als Hockeyclub Uden, UDI’19, JBC Plop, De Keien Atletiek en anderen uit de regio uitgenodigd om deel te nemen aan de reünie, waardoor banden tussen verschillende sportclubs kunnen worden versterkt en collectief kan worden gekeken naar een nog beter sportklimaat!