Project ACE 2023 (VOL)

Project ACE 2023 is VOL. Inschrijven is niet meer mogelijk

Na het daverend succes vorig jaar mogen we in het laatste weekend van augustus weer helemaal los op het mooiste tennispark van de regio. Wij zijn al druk bezig met de voorbereidingen en hebben er ontzettend veel zin om er een sportieve en vooral gezellige Project ACE van te maken.

Zoals jullie gewend zijn bestaat Project ACE uit tenniswedstrijden, maar door de komst van vier padelbanen zullen er ook padelwedstrijden gespeeld worden! Daarnaast worden er nog andere leuke activiteiten georganiseerd op en rondom de baan.

Volg onze Instagram- en Facebookpagina @projectacetoernooi om helemaal up-to-date te zijn over Project ACE 2023!

Camping

Na het gemis van vorig jaar willen wij de camping weer openen. Een plek waarbij je na de feestavonden nog even door kan gaan en als klap op de vuurpijl sluiten we zaterdagnacht af met een silentdisco alleen voor onze camping gasten.

De camping zal worden geopend bij een minimaal aantal campinggasten van 30 personen. Dusss wacht niet langer en meld jezelf aan voor de campingticket! En vergeet natuurlijk je vrienden niet in te laten schrijven!!

Official Project ACE merch

Dit jaar introduceren wij onze eigen merch lijn! Een oversized white shirt met ACE logo. Als je écht de man of helemaal het vrouwtje wilt zijn op de wimbledon white avond kan dit item niet ontbreken. Voeg hem toe aan je ticket en ontvang hem in je goodieback bij aankomst van het ACE weekend. Dit voor slechts 25 euries.

Belangrijke informatie:

- Je hoeft geen lid van LTC Uden of KNLTB te zijn om mee te doen

- Project ACE is voor iedereen tussen de 18 - 35 jaar

- Kosten zijn 40 euro p.p. Dit is inclusief 2 feestavonden, dj's, ontbijt, lunch, luxe avondeten, snacks, goodiebag en heel veel gezelligheid

- Wij zijn een mix toernooi. Inschrijven met een partner van hetzelfde geslacht is niet toegestaan

- Alle deelnemers moeten zich inschrijven (1 inschrijving per koppel is niet genoeg)

- Project ACE is van vrijdagavond 19.00 t/m zaterdag nacht. We zorgen van begin tot eind voor gezelligheid dus we gaan ervan uit dat niemand verhinderingen heeft. (Toch een verhinderingen te pakken waar je niet meer onderuit kan, laat het even weten via 'opmerkingen'.)

- De feestavonden zijn besloten feesten en alleen toegangelijk voor deelnemers. Er is beveiliging aanwezig om dit te handhaven

- We zijn te gast op het mooiste Tennis- en padelpark van Nederland. Gedraag je zodat we volgend jaar weer welkom zijn

Schrijf je snel in via onderstaand formulier, want VOL = VOL.