Padel training

Informatie over de padeltrainingen

LTC Uden biedt haar leden de mogelijkheid om zijn of haar padelvaardigheden te verbeteren d.m.v. het aanbieden van padeltrainingen. De padeltrainingen worden vanaf 1 januari 2023 door ervaren padeltrainers van Voorn tennis & padel verzorgd. Zij verzorgen eveneens de tennistrainingen bij LTC Uden.

Voor meer informatie over de padeltrainingen, mail dan naar [email protected]

Vanaf 22 januari 2024 start de volgende cyclus (aanvangstijden vanaf 18.00 tot en met 22.00 uur).

Duur is 6 weken. Kosten € 90,- uitgaande van een groep van 4 personen. Niet-leden kunnen zich ook inschrijven en betalen € 120,-. Wil je met vrienden of bekenden in een groep trainen, geef dit aan op het online inschrijfformulier.

Wil je op een andere tijd training (b.v. overdag) dan kan dat op aanvraag. Stuur een verzoek aan [email protected] en zullen we kijken of we dit in kunnen plannen. Bij voorkeur opgeven met een groep van 4 deelnemers.

Voor meer informatie over de padeltrainingen, mail dan naar [email protected]