Interne Padel Competitie 2024 Najaar

Regelement:

• Elke speler schrijft zich individueel in (indeling op rating), vanaf 11 september starten we met een nieuwe ronde interne padel competitie. Je kan je hiervoor tot 26 augustus aanmelden.
  • Inschrijfgeld € 8,- (voor een hapje tijdens de padelavond).
  • Er wordt gespeeld in poules van ieder 6 personen (man en vrouw door elkaar, ingedeeld op spelniveau).
  • De speeldag is de woensdagavond, vanaf 19.00 uur (afhankelijk van het aantal deelnemers).
  • Maximaal 72 deelnemers. VOL = VOL
  • Elke speelronde zijn er 2 spelers vrij en spelen de overige 4 spelers uit de poule in 1 uur 3 wedstrijden met en tegen elkaar.
  • De wedstrijden duren 18 minuten, voorafgaand aan 2 minuten inspelen.
  • Spelers die op baan 1 zijn ingedeeld worden geacht de speeltijd bij te houden, ook voor de andere banen.
  • Na de wedstrijden wordt het uitslagen formulier ingevuld en eventueel aangepast bij wijzigingen. Dit formulier wordt in de gele brievenbus gedeponeerd.
  • Bij verhinderingen regelt de speler ZELF een vervanger.

Puntentelling:

• Elke gewonnen wedstrijd levert 4 punten op, gelijkspel 2 punten en verlies één punt. (Dit is als eerst bepalend voor de ranglijst).
  • Ranglijst wordt bepaald aan de hand van het aantal punten.
  • Bij gelijke puntenstand, tellen de games verschil (games voor, minus games tegen) mee voor de ranglijst.

Voordelen:

• Er is met indelen geen onderscheid tussen mannelijke en vrouwelijke spelers.
  • De 6 wedstrijden per ronde zijn van een gelijker niveau, hetgeen leukere wedstrijden oplevert.
  • Je speelt elke speelronde met verschillende medespelers op één avond
  • Competitie is ingepland en men kan promoveren en degraderen waardoor je weer tegen andere spelers speelt..

Speeldata: (2024 najaar)

• Ronde 1:
    • 11 september
    • 18 september
    • 25 september
    • 2 oktober
    • 9 oktober
    • 16 oktober

• Ronde 2 (aangepaste poules):
    • 30 oktober